Ruilen & Retourneren

Hoelang kan ik mijn bestelling retourneren?

 

bijSTOX heb je 14 dagen het recht om te retourneren vanaf het moment dat je de artikelen ontvangen hebt. Levende materialen zoals planten nemen wij helaas niet retour. Valt je bestelling tegen of heb je gewoon een andere reden? Je kunt bijSTOX je bestelling weer retourneren en dan krijg je het aankoopbedrag terug of je kunt kiezen voor een kortingscode welke je online weer kunt inleveren. Zijn de artikelen te groot of te zwaar en wil je dat we ze komen ophalen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze standaard bezorgkosten zullen we daarvoor in rekening brengen. Graag ontvangen wij de artikelen onbeschadigd en in de originele verpakking retour. We willen graag een andere klant er weer blij mee maken. Mocht dit niet in originele en onbeschadigde staat retour komen dan vervalt het recht van terugbetaling en kunnen wij de geretourneerde artikelen weigeren.

 

Hoe kan ik de bestelling retourneren?

 

Je kunt de artikelen in 1 van onze 3 vestigingen retourneren.
Heb je je bestelling online geplaatst? Meld je retour dan aan in ons retourportaal.

Hier kun je aangeven of je de producten terugbrengt in 1 van onze vestigingen of dat je het per pakketpost terugstuurt. Tevens kun je hier je retourreden opgeven en aangeven of je een kortingscode wilt of je geld terug. De retourkosten worden niet door ons vergoed. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zijn de artikelen te groot of te zwaar en wil je dat we ze komen ophalen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze standaard bezorgkosten zullen we daarvoor in rekening brengen.

 

Hoe kan ik de bestelling retourneren?

 

Je kunt de artikelen in 1 van onze 3 vestigingen retourneren.

Heb je je bestelling online geplaatst? Meld je retour dan aan in ons retourportaal. Hier kun je aangeven of je de producten terugbrengt in 1 van onze vestigingen of dat je het per pakketpost terugstuurt. Tevens kun je hier je retourreden opgeven en aangeven of je een kortingscode wilt of je geld terug. De retourkosten worden niet door ons vergoed. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zijn de artikelen te groot of te zwaar en wil je dat we ze komen ophalen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze standaard bezorgkosten zullen we daarvoor in rekening brengen.

 

Zijn online artikelen ook om te ruilen?

 

Nee helaas is het niet mogelijk om de artikelen te ruilen. Wel kun je een nieuwe bestelling plaatsen. De artikelen welke retour komen, kun je via bovenstaande procedure retourneren. Het aankoopbedrag van de retourneerde producten zullen wij binnen 14 werkdagen na ontvangst van de artikelen terugstorten.

 

Ik heb een verkeerd, beschadigd of defect product ontvangen

 

Heb je een verkeerd product ontvangen of ontbreken er artikelen? Of zijn ze wellicht beschadigd aangekomen? Neem dan snel contact met ons op en dan lossen we het op voor je. Op planten bieden wij onze aangroeigarantie.