• Dutch (Netherlands)
  • German (Germany)

Verzenden & bezorgen

Waarmee worden online bestellingen thuisbezorgd?

 

bijSTOX levert de meeste bestellingen met de pakketdiensten van DPD. Is het artikel te groot of te zwaar om met de pakketdienst mee te gaan, dan wordt het per pallet bezorgd door onze palletvervoerder. Onze kadokaarten worden met DHL verstuurd. Ze zijn verpakt in een brievenbusdoosje en worden met track & trace verstuurd.

 

Wat zijn de leveringskosten?

 

Gratis bezorging in heel Nederland vanaf €150* De leveringskosten hangen af van de artikelen welke besteld zijn.

  1. DHL Brievenbus post: kadokaarten € 4,99
  2. DPD pakketpost: Voor artikelen welke in een doos passen
     Land Leveringskosten doos
     Nederland € 7,99
     België  € 12,99
     Duitsland PLZ 41 +52 € 12,99
     Duitsland PLZ 40,46,47,50 € 12,99
     Duitsland PLZ 42,43,44,51 € 12,99
     Duitsland overige excl Inseln  € 12,99
  3. Palletvervoer (bestelling wordt naast de wagen gelost en de verpakkingsmaterialen worden niet mee retour genomen
     Land Leveringskosten doos
     Nederland € 39,99
     België  € 59,99
     Duitsland PLZ 41 +52 € 12,99
     Duitsland PLZ 40,46,47,50 € 22,99
     Duitsland PLZ 42,43,44,51 € 37,99
     Duitsland overige excl Inseln  € 111,99
  4. Afhalen in de winkel Je kunt de artikelen ook gratis afhalen in 1 van onze 3 vestigingen. Big bags kunnen helaas niet worden afgehaald.
* Dit geldt niet voor graszoden en tuinmeubelen

 

Wat zijn de levertijden bijSTOX?

 

Ons streven is om de bestellingen binnen 5 werkdagen bij je thuis te bezorgen, het kan weleens voorkomen dat 1 of 2 werkdagen langer duurt. Haal je het liever op in 1 van onze vestigingen? Ook dan moet je rekening houden met 5 werkdagen, maar je krijgt van ons altijd bericht wanneer het klaar staat.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

 

Ja in de meeste gevallen kun je je bestelling volgen.

  1. Kadokaarten worden per brievenbuspost incl. track & trace verstuurd en kun je hier volgen tracking portaal. Je krijgt ook nog een email met hierin alle informatie
  2. Levering per pakketdienst. Zodra wij je bestelling verpakt hebben, krijg je een email met hierin een track & trace code. Je kunt hier je bestelling volgen: tracking portaal
  3. Palletvervoer: je krijgt een email van onze vervoerder met een track & trace en kunt vanuit hier de zending volgen.
Heb je vragen wanneer je bestelling geleverd wordt? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

 

 

Ik ben niet thuis, wat nu?

 

Bestellingen die met de pakketdienst meegaan, kun je verschillende opties opgeven:

  • Laat het pakket achter op een veilige plek
  • Verander het afleveradres
  • Laat het afleveren bij een pakketshop
  • Verander de afleverdatum
Bestellingen die onze palletvervoerder worden bezorgd, worden op een veilige plek bij de voordeur of garage geplaatst.